Josefine - En dröm skall bli till verklighet

Alla inlägg den 12 september 2007

Av Josefine - 12 september 2007 18:33

ville bara säga Grattis pappa, hoppas du får en bra födelsedag!


Min dag har varit rätt bra :) , men lite långrandig. Men annars har det fungerat rätt bra! Saknar en viss person rätt mkt , men ska prata med honom ikväll, hoppas jag ;P


Sen ska jag se Top model Sverige som jag josefine sökte in på kom med första castingen och andra, men tyvärr åkte jag aldrig till Stockholm eftersom en vän till mig bara försvann sådär.... :(

men såg på reklamen att det var en tjej som jag satt bredvid kom med i Top model Stockholm , som ska sändas ikväll :) Hopppas att hon kommer med i själva uttagningen :D

Men vi får väll se om hon och de andra har vad det krävs för att bli Svergies nästa Top model ;D


Nu så ska jag bara ta det lugnt och njuta tills det blir morgon & skola igen ! :)


Kanske blir utgång imorgon med madde ;D då kanske vi ses i dimman ! Pusss åå heej!

Presentation


Josefine. Ystadstjej, älskar handboll, mode och shopping!
Tog studenten 2009, gick Handel & Administrationsprogrammet.
Jobbar extra på Indiska i Malmö.
Ni kommer även få höra mycket om mitt studentliv på Malmö Högskola där jag läser Arbetsvetenskap..

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards