Josefine - En dröm skall bli till verklighet

Alla inlägg under mars 2008

Av Josefine - 24 mars 2008 18:21


And I Miss You.

Av Josefine - 24 mars 2008 13:40

Tills jag fyller år , Kommer äta ute med mina föräldrar först, sen ska man ut med några vänner på kvällen & äta , dricka gott :)


Ska bli väldigt trevligt. På lördag ska man ha en liten fest sen dra ut malmö förmodligen .


Snart ska jag titta på Sabrina Tonårshäxan ;P och sedan One Three Hill som jag missade igår, men får chansen att titta på det idag , väldigt nöjd må jag säga :)


Men ha en fortsatt bra dag <3 Puss

Av Josefine - 23 mars 2008 17:19

Idag har man bara varit med linda och snart ska vi äta kebab :) Ska bi skit gott !


Nu är det bara fyra dagar kvar tills jag fyller år , då jävlar ska ja festa :)


Vet inte riktigt när jag kommer tillbaka till tråkiga ystad , men inte för att jag saknar staden precis:P


har inget speciellt att skriva så


Puss. :)

Av Josefine - 22 mars 2008 12:18

Idag , shoppade jag lite med mamma :)

Köpte den rutiga blusen, penn kjol ( denim ) och ett par tränings shorts .



Blev jätte glad :) , nu sitter jag & äter lite potatisgratäng med kött .


Ska försöka få tag i linda så jag vet vilket tåg hon kommer ta osv!

Så att vi kanske kommer samtidigt till nattas påskmiddag :)


Men men , ha en fortsatt bra påsk <3 Puss

Av Josefine - 21 mars 2008 19:18

Ska över till Helsingborg imorgon till en som heter Natalie :)

Linda ska också dit , ska bli mycket trevligt tycker jag.


Under dagen ska jag och mamma shoppa , vi ska köpa en blus från Lindex, guud vad jag älskar den!


Antingen ska jag ha den i rutat eller typ hallon färgad :) - romantisk blus må jag säga .

Vilken tycker ni att jag ska köpa?


Av Josefine - 21 mars 2008 15:00

Just nu vill jag bara berätta hur jag känner för dig, fortfarande känner för dig.


Först vill jag bara få dig att lyssna och inte säga ett knyst. .

Du måste lyssna på mig annars kommer jag aldrig få ur mina ord som jag vill säga till dig.


Det gör ont att bara sakna dig....



Av Josefine - 20 mars 2008 18:22

Nu har jag ätit och ska snart bege mig till Anna :)


Ska bara packa och byta om till lite mer påklätt, än bara linne och ett par shorts :P Annars blir det lite kallt , i vinterkylan eller ska man säga vårkylan?

Vad tycker ni?


Auja, jag tycker att det ska bli varmt igen , ge mig sol & sommar så blir jag glad :)


Men nu känner jag mig lite stressad i och med dem sa att det skulle snart börj snöa så jag får väll börja gå neråt mot Anna..


Ha en underbar kväll ! Puss <3

Av Josefine - 20 mars 2008 14:00

En vecka kvar tills jag fyller år :) , längtar väldigt mycket. Ska festa oc ha mig med mina nära & kära .


- -


Vaknade av att jag nästan skulle spy , hemsk känsla. Känner mig fortfarande illamående, ett virus i kroppen eller vadå?  Har redan varit förkyld och precis blivit frisk så jag behöver inte fler sjukdomar :P


- -


Saknar dig , bara genom att du rörde mig,  gjorde du mig fullkomlig. Kan du inte bara förstå, hur mycket jag saknar dig?

Jag kan inte ens ha tanken på att va med någon annan, som alla andra säger att jag måste hitta e ny kille och allt. Men nej, jag kan inte . Jag tänker hela tiden på dig, jag jämför hela tiden med dig. Har svårt att somna om nätterna , även om jag är jätte trött , så kan jag verkligen inte somna.

Har ansiktet mot väggen tänker verkligen på dig, verkligen försöker somna, utan känna din värme och din kropp. . . .


-

 Idag ska jag hem till anna vid sex , sju tiden :) Hyra film och snacka en massa skit. Hon tyckte att jag behövde komma ut lite och inte bara vara för mig själv hela tiden. Kan verkligen tänka mig att det blir kul ikväll. . .


Men snart ska jag duscha och försöka bli av med illamåendet. =/


Puss <3

Presentation


Josefine. Ystadstjej, älskar handboll, mode och shopping!
Tog studenten 2009, gick Handel & Administrationsprogrammet.
Jobbar extra på Indiska i Malmö.
Ni kommer även få höra mycket om mitt studentliv på Malmö Högskola där jag läser Arbetsvetenskap..

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards