Josefine - En dröm skall bli till verklighet

Alla inlägg den 5 september 2010

Av Josefine - 5 september 2010 17:25

Det kommer igång, har bara haft fullt upp. Som vanligt? 

Men idag kommer jag igång på riktigt. 

September redan? Tiden går alldeles för fort ibland och då menar jag alldeles för fort jag menar för två månader sen vart man ju i rhodos och hade en perfa semester. 

Och en månad sen hade jag precis börjat på indiska, det går super där! Kika in , har en massa nytt nu! Som ni kanske har sett i Glamour och Damernas om ni nu läser dessa tidningar? 


Auja, nu ska jag fortsätta med min söndags underhållning och det är städning som är min lilla underhållning idag!


Ciao så länge!


(Ändra på bloggens design? Joo det blir också av, fast senare ikväll!)

Av Josefine - 5 september 2010 17:17

Lite kul att folk kommenterar fast anonymt! Ja men visst, varför inte!

Presentation


Josefine. Ystadstjej, älskar handboll, mode och shopping!
Tog studenten 2009, gick Handel & Administrationsprogrammet.
Jobbar extra på Indiska i Malmö.
Ni kommer även få höra mycket om mitt studentliv på Malmö Högskola där jag läser Arbetsvetenskap..

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22
23
24
25 26
27
28
29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards