Josefine - En dröm skall bli till verklighet

Alla inlägg den 12 september 2010

Av Josefine - 12 september 2010 22:20

It must be love because we are to afraid to say
It must be love and so we paint everything in grey
Let's not lose this chance
Hold onto my hands
Let's not waste this time

Av Josefine - 12 september 2010 21:52

Sitter just nu med ansiktsmask och det känns så jäkla skönt kan jag säga er!

Jag tittar även på söta hundar, skottsk terrier. Nathalie har en jätte söt hund (skottsk terrier) som heter Hilton. Avgudar denna sötsaken!    


Hittade en söt bild på min framtida hund. 


Av Josefine - 12 september 2010 16:48

Just de! För ungefär tre veckor sen så klippte jag av 15 cm av mitt hår. 

Det blev sjukt nice och är så himla nöjd med det så det inte är sant. 



Here comes a picture! 

  

Kort där bak och längre fram.

  

Lite suddig bild men ändå! 

Av Josefine - 12 september 2010 16:36

Än så länge har det varit en underbar söndag.

Vaknade runt elva tiden, duschade och fixade mig inför eftermiddags fikan med Linn. Väldigt trevligt och mysigt! Vi har inte träffas sen vi kom hem från Rhodos ju, så nu vart det på tiden att vi sågs. 

Köpte ansiktsmask som jag ska ha till ikväll måste verkligen fixa till min hy nu. Har varit väldigt slarvig med att ta bort sminket på kvällarna pga trötthet. 


Gissa vem som fyller år idag? Jo min självaste älskade pappa! Grattis, Grattis! Detta skall firas med att äta ute ikväll. Kan det bli bättre söndag? Love! 


Sådana här dagar känner jag verkligen att jag lever för varje sekund som går och allt i livet uppskattas. Att bara fika med Linn idag vart bara underbart. Nu i veckan hoppas jag på att bara få träffa mandis också, miss her so much! Så bli frisk :) 


Nu skall jag fixa mitt hår innan vi ska iväg! 

// Miss Aziz

Presentation


Josefine. Ystadstjej, älskar handboll, mode och shopping!
Tog studenten 2009, gick Handel & Administrationsprogrammet.
Jobbar extra på Indiska i Malmö.
Ni kommer även få höra mycket om mitt studentliv på Malmö Högskola där jag läser Arbetsvetenskap..

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22
23
24
25 26
27
28
29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards