Josefine - En dröm skall bli till verklighet

Alla inlägg den 18 september 2010

Av Josefine - 18 september 2010 23:18

Vart på förlovningsfest, min kusin förlovade sig med Emelie :) En söt liten tjej faktiskt!

Det var en himla kul fest och jag önskar dem all lycka. Hemma nu och imorgon är det handboll och fika som står på schemat med käraste Nathalie. 


Hm funderar på att hämta colan som finns i kylen och bara njuta av att det är lördagskväll och att jag inte gör något annat än o bara tar det lugnt! 

How nice isn't that? 


För tillfälligt vill inte programmet till min Blackberry fungera och resultatet blir inga bilder och plus att datorn inte vill känna igen USB:n vilket resultatet blir att man ej kan öppna något. Så återställning på detta? Oh yes.

Av Josefine - 18 september 2010 12:57

Igår var en underbar dag, Amanda kom förbi och vi åt en suveränt god fruktsallad. 

Dagen avslutades med att äta ute med mina föräldrar. Jag somnade halv elva och ja vet ni? Jag sov non stop i tolv timmar, vill säga att jag vaknade halv elva. 


Röstade gjorde jag idag! Schemat för imorgon är rätt tajt så därför förtids röstade jag. 


Så nu skall jag äta lunch, duscha, fixa mig och dra mig mot malmö för min kusins förlovningsfest. Detta ser jag verkligen fram emot bara att jag känner mig lite stressad men det fixar sig. Jag vet hur jag ska ha håret, vad jag ska ha på mig osv osv. Känns utmärkt bra! 


Bilder på min klänning och frisyren kommer imorgon!


Presentation


Josefine. Ystadstjej, älskar handboll, mode och shopping!
Tog studenten 2009, gick Handel & Administrationsprogrammet.
Jobbar extra på Indiska i Malmö.
Ni kommer även få höra mycket om mitt studentliv på Malmö Högskola där jag läser Arbetsvetenskap..

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22
23
24
25 26
27
28
29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards