Josefine - En dröm skall bli till verklighet

Alla inlägg den 16 september 2010

Av Josefine - 16 september 2010 23:13

Lite roligt, det slog mig tanken för en stund.

Ibland känner jag mig som en liten spion... HAHA!


Av Josefine - 16 september 2010 22:31

The love is wicked? 

Så hette mitt inlägg exakt för tre år sen och när jag tänker tillbaka så vart det verkligen "wicked". Jag var så himla förälskad i denna J och vet ni? Förälskelsen tog lika snabbt slut som att bli förälskad i honom. Den tiden var lite speciell kan man säga och jag hade fjärilar i magen konstant.  


Singel är jag allt och någon dag kanske han kommer. Kanske någon i bekantskap som jag inte har fått upp ögonen på eller så kanske någon tillbaka från mitt förflutna who knows? Nobody knows.

Av Josefine - 16 september 2010 20:05

Tog på mig mina träningskläder och snörade på mig skorna. Traskade iväg för att hälsa på Nathalie, hon jobbar nämligen på 3 magansin och det tog mig 25 min att gå till butiken som ligger precis vid E65:an . 


Det vart roligt att träffa henne då vi även bestämde oss för att gå på handbollsmatchen på söndag IFK Ystad - Kärra HF och en fika före handbollen blir allt perfa! Guess where? Jo Espresso house :) 


Traskade hemåt efter att har vart på besök ca en halvtimme. Jag kan säga er denna promenad borde man göra fler gånger men jag känner idag att vädret har gjort sitt. Nämligen lite halsont idag.


Kvällen spenderades hos Caroline där vi åt tacos och hade allmänt trevligt då vi bland annat tittade på Idol!


Känner på mig att denna helgen kommer blir hur bra som helst och just de söndag skall man rösta. Jag är nu 100% säker på vilka jag skall rösta på. 


Är du säker?


Av Josefine - 16 september 2010 13:44

Älskar denna låt, så fantastiskt bra! 



Av Josefine - 16 september 2010 12:35

Det blev en runda i malmö i tisdags! Väldigt trevligt och mysigt att gå med Amanda :) Det blev snack även med chefen och goda nyheter blev det också! 

I måndags fick jag även goda nyheter, hittills har jag bara fått goda nyheter och det glädjer mig. Hoppas nu bara att Mandis och min plan går som det skall nu. Jag vill! 


Well nu ska jag dricka mitt kaffe och äta av muffinsen som jag fick av Caroline idag, Hallon & Vitchoklad muffins, smarrigt värre. 


Mer uppdatering kommer.


Au revoir!

Presentation


Josefine. Ystadstjej, älskar handboll, mode och shopping!
Tog studenten 2009, gick Handel & Administrationsprogrammet.
Jobbar extra på Indiska i Malmö.
Ni kommer även få höra mycket om mitt studentliv på Malmö Högskola där jag läser Arbetsvetenskap..

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22
23
24
25 26
27
28
29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards