Josefine - En dröm skall bli till verklighet

Alla inlägg under september 2010

Av Josefine - 25 september 2010 02:27

Imorgon skall jag ta mitt livs beslut ...


Undrar hur resultatet blir, återstår och se mina vänner.

Av Josefine - 25 september 2010 02:13

Min underbara fredag bestod av att umgås med två av mina favorit kusiner! Det vart så himla kul, vi var tre tjejer som gick i Malmöstad. Dessa två kusiner bor i Malmö. De shoppade och även jag fick med mig hem en snygg spetströja i vit med axelvaddar. Oerhört snygg va den till ett bra pris. 

Vi lunchade på Pronto som ligger på Lillatorg, så underbart god Chicken Teiryaki sallad med salsa sås. Åh jag njöt av varje tugga jag tog, ville absolut inte den skulle ta slut. 


Vid sex tiden skiljdes vi åt för att dra oss hemåt, den 30 oktober är spikat för att fira min kusins födelsedag så jag hoppas att jag inte har råkat dubbelboka? 

Låter stå och se! 


Amanda fyller också år  i oktober så det blir två presenter man får köpa nu i oktober men kul skall det bli och se vad jag köper till dem. 

Av Josefine - 22 september 2010 22:32

"Hemligheten om att ha ett privatliv, är att inte svara på för många frågor om det"

Av Josefine - 22 september 2010 19:43

Some people talk but never do, they just running they mouth
But I mean just what I say and I'm gone show what I'm about


When it feels like you been waiting all your life for this second
You'd be a fool to just let it pass, so go and get it
Don't matter near or far, to the moon, the stars
I'll do whatever I need to follow my dreams



(Jazmine Sullivan: Dream Big)

Av Josefine - 22 september 2010 19:32

Min outfit idag och fick många komplimanger.


      

1:a bilden: Skinnjacka H&M, Spetströja Lindex och stickad halsduk Indiska

2: bilden: "Fin" shorts Monki, Brosch Rosett Glitter
3:e bilden: Armband med berlock Eiffel tornet Thomas sabo



Mode · Pics
Av Josefine - 21 september 2010 21:22

I gotta dream big
Cause when it happens
It's gone happen real big
Yes I feel it, i gotta
I gotta move fast
Cause when it happens,
I can't let it go past
Only get one chance

Av Josefine - 21 september 2010 19:56

Tur att nässpray & kaffe finns! 

Tur att bra vänner finns också. 


Denna dagen har solen lyst över Ystad och jag är glad, fint med lite sol när det är höst. En latte med Amanda var dagens höjdpunkt! 


Av Josefine - 20 september 2010 21:37

Det där med att folk pratar om en och tror att dem känner en pga att dem vet man är. Ja so? Du känner inte mig.. 

Och varför vet du vem jag är? 

Jo pga mitt namn eller min bror och andra anledningar, but still you don't know me, bara för att du "vet vem jag är" 

Presentation


Josefine. Ystadstjej, älskar handboll, mode och shopping!
Tog studenten 2009, gick Handel & Administrationsprogrammet.
Jobbar extra på Indiska i Malmö.
Ni kommer även få höra mycket om mitt studentliv på Malmö Högskola där jag läser Arbetsvetenskap..

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22
23
24
25 26
27
28
29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards