Josefine - En dröm skall bli till verklighet

Alla inlägg den 22 april 2008

Av Josefine - 22 april 2008 19:58

Natalie Imbruglia - Glorious

Den gör mig väldigt glad , och får mig ett leende så fort jag lyssnar på den :)






Av Josefine - 22 april 2008 18:41

Fikade idag med Joanna och sedan Natta.


Jag må ju säga att Joanna är en sjukt trevligt tjej och en väldigt rolig!

Imorgon då jävlar smäller det, sju tåget in till malmö sedan förkrök och in till Lund, herkules , baren och dans, det gillar vi!


Tydligen har Joanna big plans for me imorgon kväll, nyfiken är jag som faen!


Min första krönika är klar och kommer sedan publiceras på miloo.se , guud vad jag är på ett underbart humör, kan nog inte bli bättre än så här!


Har planerat vad jag ska ha på mig och hur jag ska ha håret. Men inte hur jag ska ha för smink men det löser sig imorgon :)


Det löser sig , det gör det alltid.


Sist jag checkade i alla fall !


En bild på Joanna.

Presentation


Josefine. Ystadstjej, älskar handboll, mode och shopping!
Tog studenten 2009, gick Handel & Administrationsprogrammet.
Jobbar extra på Indiska i Malmö.
Ni kommer även få höra mycket om mitt studentliv på Malmö Högskola där jag läser Arbetsvetenskap..

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards