Josefine - En dröm skall bli till verklighet

Alla inlägg den 13 april 2008

Av Josefine - 13 april 2008 21:00

Nu håller jag på att skriva min artikel, som kommer publiceras på miloo. se :)


Ska handla om Handboll IFK Ystad - intervju med min bror och någon av hans lagkamrat. Kommer handlingen kommer bli hur man sammanhåller ett lag osv.


- -


Just nu försöker jag bara gå vidare antar jag. Måste göra det innan dina ord krossar mig genom att du bara svarar på mina frågor ," jag vet inte"

Vad är det för svar? - är det för du inte vågar  säga något annat eller du vill bara slippa mig helt och hållet? Du lovade mig och jag litade på dig. Som du litar på mig? Du säger att du menar det du lovade mig och sa. men varför får jag känslan att du bara sa det för att det skulle låta bra?


Som min mamma sade till mig för längesen ,

" Om nån utmanar dig i slagsmål efter skolan, svara att du inte kan bärga dig, utan vill sparka skiten ur dem en gång"


Det är just dina ord jag slåss emot för att det inte ska kunna krossa mig.






Presentation


Josefine. Ystadstjej, älskar handboll, mode och shopping!
Tog studenten 2009, gick Handel & Administrationsprogrammet.
Jobbar extra på Indiska i Malmö.
Ni kommer även få höra mycket om mitt studentliv på Malmö Högskola där jag läser Arbetsvetenskap..

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards