Josefine - En dröm skall bli till verklighet

Alla inlägg den 1 april 2008

Av Josefine - 1 april 2008 13:02

Sitter i skolan nu då, inte så värst roligt men det går :)


Har mina nya kläder som jag köpte igår, tänkte shoppa lite till fast här i ystad då (:

 Vi får se om jag hittar något roligt !


Men men , längtar tills jag slutar för då ska jag hem och fräscha upp mig lite och pigga upp mig (:


innan jag går till stan , i think.. Om det inte blir så att jag går direkt till stan och kollar läget .. We well se about that...


Hoppas jag har en dator på rummet när jag kommer hem , så jag kan sitta och jobba lite med mitt arbete osv .. fan måste verkligen bli klar. men jauja , slutar snart så :) Har inte så mycket att skriva idag än iaf.


Puss & kram


Presentation


Josefine. Ystadstjej, älskar handboll, mode och shopping!
Tog studenten 2009, gick Handel & Administrationsprogrammet.
Jobbar extra på Indiska i Malmö.
Ni kommer även få höra mycket om mitt studentliv på Malmö Högskola där jag läser Arbetsvetenskap..

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards