Josefine - En dröm skall bli till verklighet

Alla inlägg den 14 april 2008

Av Josefine - 14 april 2008 19:47

Imorgon kommer min lugg :) Ska klippas hos Frisörerna , jenny ska klippa mig. duktig tjej tycker jag.


Äntligen ska mitt hår förändrats lite i alla fall.


Här är en bild på luggen som jag ska ha . Från style by kling

Av Josefine - 14 april 2008 17:52

Falska vänner klarar jag mig utan , ni som går går runt och snackar skit om mig och sedan låtsas vara mina vänner.


 Ni är inga vänner utan problem!

Avundsjuka är ni, ni verkligen måste trycka ner någon pga känna er så mycket bättre. men vet ni vad? Ni är några nollor som borde gräva er långt ner i jorden!


Vill inte veta av er längre, fattar ni de?

Ska jag bestämma vilken sida jag ska stå på? Varför ska jag det , det lilla problemet var inte i min ensak så jag agerade neutralt och är inte ute efter att snacka skit och bli ovän med någon , förstått? men ni är fan bara ute efter en sak , det är att bli ovän med flera st och få folk vända sig mot en .


Men tänk er för noga, ni kommer aldrig , aldrig ! Trampa på mina fötter, då menar jag verkligen aldrig


Falska vänner klarar jag mig utan!

& jag har min egen vilja, det är det ni inte har, så därför måste ni trycka ner en för att få en sjävl må sämre, men där tror ni allt fel!


Jag mår bara prima , mår sjukt bra av att se vilka nollor ni är.


Jag kommer ta upp detta med er imorgon sen skiter jag i vilket! Jävla nollar!


" Har få bra vänner, än dubbelt så många låtsas vänner"

Presentation


Josefine. Ystadstjej, älskar handboll, mode och shopping!
Tog studenten 2009, gick Handel & Administrationsprogrammet.
Jobbar extra på Indiska i Malmö.
Ni kommer även få höra mycket om mitt studentliv på Malmö Högskola där jag läser Arbetsvetenskap..

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards