Josefine - En dröm skall bli till verklighet

Alla inlägg den 21 april 2008

Av Josefine - 21 april 2008 23:32

Ikväll har jag och thess snackat om gamla godingar :)

Då kom jag och tänka på Michael Jackson - smooth criminal


Eller vad säger ni? :D

Vilken låt tycker ni är en gammal goding?




Av Josefine - 21 april 2008 18:38

Gjort alla mina arbeten klara , så nu är det bara min artikel som är kvar :)

Är verkligen glad att jag har kommit så långt med mitt liv.


 skita i alla personer som är inte värda att ens befinna sig i mitt liv.


Klarar utan er mycket bättre, har många andra runt omrking mig som har följt med mig genom åren mycket längre än er.


På onsdag vrankas det fest i lund and i like it a lot , mingel , mingel !


Soligt väder och jag gillar det , man mår så himla bra utav det :)

Sprudlande känsla har man i kroppen.


tänkte gå ut och ta en lite promenad innan solen går ner , det lutar sig mest åt de .


Au revoir.




Av Josefine - 21 april 2008 08:03

Ny vecka med helt nya upplevelser.

Kommer bara på mötet idag sen sticker jag igen. Pallar inte va på skolan när det är tjejer som säger att man ska välja sida , OMG:S


Vi får väll se hur det går, kommer antagligen bli sjukt arg och irriterad.


Har gjort klart nästan alla mina arbeten klara och är snart klar med min artikel, efter att jag har kommit hem så ska jag skriva klart slutet av min artikel och sedan skicka in den :)


Den 25 april kommer den publiceras. På miloo.se.


Nu ska jag fixa mig och sådant , man kanske ska se fin ut när man väl sitter på mötet? :P haha 

Presentation


Josefine. Ystadstjej, älskar handboll, mode och shopping!
Tog studenten 2009, gick Handel & Administrationsprogrammet.
Jobbar extra på Indiska i Malmö.
Ni kommer även få höra mycket om mitt studentliv på Malmö Högskola där jag läser Arbetsvetenskap..

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards