Josefine - En dröm skall bli till verklighet

Alla inlägg den 24 april 2008

Av Josefine - 24 april 2008 22:56

Per Gessle.


Ge mig sommar!


Av Josefine - 24 april 2008 22:19

Hudfärgen bestämmer vilken parfym du ska ha.

De som är ljushyade och har ljust hår ska ha mildparfym , för det luktar ändå rätt starkt.

Och vi som är gyllenebrun till mörkhyad ska ha starka parfymer för annars försvinner parfym lukten.

Så nu får jag väll satsa på starka men kanske inte allt för stark har en förmåga att få ont i huvudet

detta visste jag inte förrän jag läste veckorevyn.

Visste ni detta? (:

Man lär sig nytt för var dag , som man brukar säga.

Av Josefine - 24 april 2008 17:28

Tagna från Joannas blogg.

miloo.se/swica 

, hade inte med min kamera.




 Joanna själv.


'

Jag och madde . Bara klänningar :)

Av Josefine - 24 april 2008 17:08

Min kväll i Lund igår det gillades verkligen.


Förfest hos Sara med en massa trevligt folk och fördrinkar.

Sedan var det att bege sig till Herkules där alla som jobbade med miloo befann sig. Riktigt givmild kväll och det var sjukt nice.


Det blev gratis drinkar , både från höger och vänster. För tydligen har man ett utseende där killarna inte kan motstå från att bjuda på drinkar , haha !

Tequila, santiago & strawberry kvällens höjdpunkt!


Gillades detta?


Mycket !


Kvällens förvirring.


Står och speglar mig, och jag frågar vart jobbar du till en tjej.

Hon bara jag bor på St Lars. jag bara ehm? Men det är ju ett psykhem.

Jag bara jag jobbar som skribent på miloo. den här tjejen bara vad är det?

jag bara okeej, nice to talk to you.


Åkte ifrån Herkules tidigt både jag och joanna tog taxi hem till madde.

Sjukt packade.


-


Dagens läge blev att man vaknade klockan 9.00 och tog bussen 10.10 till ystad för att sedan gå i skolan. Gissa om jag kände mig onykter?

Jodå så att eeehm?

 Det var ju så, men det gick ändå. allt går för Josse!


Träffade tina och betty, blev glad när jag såg dem , trots att jag var lite sliten. Men dem bara gav mig ett stort leende , utav att veta att jag inte var riktigt nykter!


Känner att duschen kallar , och att ehm provet imorgon kallar också!


Men guuud vad jag är hungrig.


Förresten! Idag hämtade jag min cykel har fan inte cyklat sen i oktober , då vi hade lov.

Och ? Joo det var nästan så här att jag hade nästan glömt hur man cyklade.

Jag lyckades ändå, nu kan cykla vart jag vill .

Almost? :)


Imorgon ska få träffa min hemlige kille. Som är väldigt trevlig och söt.


Jodå, Min kväll och en torsdag är/var väldigt trevlig och givmild!






Presentation


Josefine. Ystadstjej, älskar handboll, mode och shopping!
Tog studenten 2009, gick Handel & Administrationsprogrammet.
Jobbar extra på Indiska i Malmö.
Ni kommer även få höra mycket om mitt studentliv på Malmö Högskola där jag läser Arbetsvetenskap..

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards