Josefine - En dröm skall bli till verklighet

Alla inlägg den 12 april 2008

Av Josefine - 12 april 2008 11:42

För nått år sen sa jag , jag skulle aldrig tänka mig göra lumpen , aldrig bli en skribent. Aldrig släppa in en kille förrän jag verkligen har hittat mig själv.


Vad har jag gjort det senaste året?

Jo , jag har sökt in till lumpen , ska mönstra 2008 hösten, jag är skribent och jag släppte in en kille i mitt liv, som jag delade verkligen förtroende med osv. Men vad hände ? Jo det såg alla mina vänner att hela jag bara kraschade rakt ner i marken och nu försöker jag klättra upp igen och försöka övervinna mina känslor. Döljer dem för mina vänner för att dem inte ska se hur jag verkligen mår. Får panikångest så fort jag inte har något att göra, så fort jag är ensam så tänker jag på just dig. Mina frågor blir i huvudet då, undrar vad han gör just nu? Tänker han på mig ? antingen kör du cross , sitter vid datorn eller är med dina vänner , något i den stilen iaf.


Har tänkt någon gång på att ringa dig, men jag orkar inte ringa dig.. Väntar på att du kanske ska ringa och fråga hur det är med mig, men det väll bara en dröm som  typ inte kan gå i uppfyllelse... tydligen?

 vill bara höra din röst, men det kan tydligen du inte förstå?


Just nu försöker jag gå vidare , har försökt att gå vidare nu den senaste tiden... men det är väll bara att försöka mer och glömma bort dig helt och hållet. låtsas om vi aldrig har kännt varandra , aldrig haft känslor för dig, men det är nog bara en tids fråga om det verkligen går? tydligen kan du det..


Presentation


Josefine. Ystadstjej, älskar handboll, mode och shopping!
Tog studenten 2009, gick Handel & Administrationsprogrammet.
Jobbar extra på Indiska i Malmö.
Ni kommer även få höra mycket om mitt studentliv på Malmö Högskola där jag läser Arbetsvetenskap..

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards