Josefine - En dröm skall bli till verklighet

Alla inlägg den 6 april 2008

Av Josefine - 6 april 2008 16:25

Igår blev det utgång med tina & lotta. Det visades att Tina har varit min mammas elev ..

 Men kul var det .

Förfestade lite i t-lilla, sen åkte vi in till ystad. Hälsade på lottas moster, fick vars en öl :) Vidare till donna gina , och sedan bar a bar. Sedan till donna gina igen och ringde taxi och sen begav man sig till Öja Krog :) Mycket trevligt folk. Träffade bland annat cissi, Malin, jonna, hegge . Osv :)


Kom hem för en halvtimme sen, sov över hos en vän bara..

trevligt var det iaf.


just idag händer det inte allt för mycket, duscha osv. Äta och sedan kolla lite på provet som vi har på tisdag och sova blir det :)


Men nu har jag inte mycket och skriva, ha en fortsatt bra söndag :) Puss & kram





Presentation


Josefine. Ystadstjej, älskar handboll, mode och shopping!
Tog studenten 2009, gick Handel & Administrationsprogrammet.
Jobbar extra på Indiska i Malmö.
Ni kommer även få höra mycket om mitt studentliv på Malmö Högskola där jag läser Arbetsvetenskap..

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards