Josefine - En dröm skall bli till verklighet

Alla inlägg den 3 april 2008

Av Josefine - 3 april 2008 21:12

Nu är det kväll & jag har gjort klart allt som jag skulle göra idag .

Mina arbeten och städningen klar : ) riktigt skönt.


Nu efter att jag har duschat och satt mig här för att skriva blogg ska jag äta friterad banan med glass, riktigt gott.



Äta lite med pappa och mamma.

Mamma kom precis hem  :) så hon är ganska trött må jag säga.



Men men. Ha en fortsatt bra kväll. Au revoir.


Av Josefine - 3 april 2008 09:42

ledig idag , gudans vad det är skönt (;

ska bara göra klart lite arbeten som är väldigt tvunget att göra.. vill ju inte ha streck på uppgiften eller något.


Men igår var jag i malmö sjukt kul :) Dansade i en dansstudio !

Sedan shoppade jag lite snygga toppar :) Vädligt nöjd med mina inköp.


Kommer skriva mer sen :) Ska liksom snart äta frukost och hoppa in i duchen.


- -


Städningsprojekt på g!

Nu har jag rensat ut alla vinterkläder och byt ut det till vår/sommarkläder :)

Stoppat in alla mina skor i skor kartonger och håller just nu på att tvätta mina kläder...

Ska byta lakan och dammsuga, sen är jag klar! Ska bli så himla skönt och bli klart med sitt städande...


Puss & kram

Presentation


Josefine. Ystadstjej, älskar handboll, mode och shopping!
Tog studenten 2009, gick Handel & Administrationsprogrammet.
Jobbar extra på Indiska i Malmö.
Ni kommer även få höra mycket om mitt studentliv på Malmö Högskola där jag läser Arbetsvetenskap..

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards