Josefine - En dröm skall bli till verklighet

Alla inlägg den 17 april 2008

Av Josefine - 17 april 2008 18:39

Började tjugo i tolv idag , mycket skönt må jag säga.

Hade min nya trench coat idag and i loove it.


Har gjort klart rätt många arbeten i skolan, har några enstaka kvar , som tex Småföretagande som jag ska ta tag i.

sen har jag Inköp & Varuhantering som ska vara inne nästa vecka onsdag.


Måste verkligen lyckas med marknadsföringen.

Kommer börja lite med min artikel ikväll efter att jag har kollat på film med en vän (: & snackat lite skit , alltid lika trevligt.Speciellt när man har sjukt mycket i huvudet och verkligen behöver koppla av för en gång skull.


Så kul , en kille i min klass frågade mig om var en top modell , jag bara ehm nej och fattade ingenting. då hade någon gått och sagt det till honom .

Jag kan säga så här , jag var med i Top model sverige VT 2007 men kom inte så långt. Men icke är jag en top modell, skulle kunna varit men nu är jag ingen top modell (: Men jag tar det som en komplimang att det är personer som tror att jag är top modell .


Äntligen helg , imorgon sedan är det helg gud vad skönt det ska bli!

för nästa vecka är det full rulle igen!


Men nu ska jag kila iväg från datorn och fixa mig lite innan jag blir hämtad :)


Au revoir



Av Josefine - 17 april 2008 00:24

Kan inte sova , har för mycket i huvudet. Känns som om mitt huvud skulle kunna explodera vilken sekund som helst.

Känner mig trött i kroppen men det är nog bara för att jag pluggar och tränar väldigt mycket nu inför mönstringen.


Har tanke på att försöka nanna nu , om det går :)


Då får jag väll säga godnatt till det svenska folket .


Vaknar med ett leende på läpparna , nya upplevelser, nya händelser och en helt ny dag .


Hoppas på ett solsken .


Presentation


Josefine. Ystadstjej, älskar handboll, mode och shopping!
Tog studenten 2009, gick Handel & Administrationsprogrammet.
Jobbar extra på Indiska i Malmö.
Ni kommer även få höra mycket om mitt studentliv på Malmö Högskola där jag läser Arbetsvetenskap..

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards